خیانت...
O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
me & you

خیانت...

❇️دختر :عشقم عشقم من اومــدم
✴️پسر:کــجا بودی؟؟
❇️دختر :دوستم با عشقش قرار داشت رفتــه بودم پیشش تا تنــها نباشه
✴️پسر:مگه من بهـــت نگفـته بودم با دوســتات نری قرار
❇️دختر : آره ولی اون ول نمیــکرد میگفت باید بیای
✴️پسر:مگه نمی دونســتی من ناراحــت میشــم اگه بری
❇️دختر : خب چیکار کنم توأم همــش گیر میــدی
✴️پسر:به من چرا نگفــتی؟
❇️دختر : چون می ترسیـــدم نزاری برم بعدشم دوستم باهام قهر کنه
✴️پسر:دیـروز یادت رفت چقدر التمــاس می کردم
❇️دختر : وا چه التمــاسی؟؟؟
✴️پسر:بهت گفــتم دلــم برات تنگ شده می خوام ببینــمت
❇️دختر : ای وای راست میگــی اصلا هواسم نبود
✴️پسر :صبح اومــدم نشستم جلو درتون فقط دوس داشتـــم از دور هم شــده فقط یه لحظه نگات کنــم
❇️دختر : امرووززز؟؟
✴️پسر:پسره خیلی خوشگــل بود خیلی بهش حـــسودیم شد
❇️دختر : کـــدوم پسره؟چی میگی؟؟
✴️پسر:همونی ک اومد جــلو درتون سـوار ماشینـــش شدی
❇️دختر : دیــوونه اون عشـــق دوســتم بود چون خونــه‌ی ما نزدیــک بود اول اومــد دنبال من
✴️پسر:میـدونم
❇️دختر : از کجا میـــدونی؟؟
✴️پسر:دیروز وقتـی رفیقــم عکســتو بهم نشون داد گفت این عــشقه جدیدمـه باورم نشد......... :)



نظرات شما عزیزان:

نوازش
ساعت14:59---4 اسفند 1394
لآیــــــــــــــک مستر

ema
ساعت15:55---23 بهمن 1394
lllllllike
پاسخ:sepas


سیما
ساعت16:04---17 بهمن 1394
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگر تمایل به تبادل لینک داری حتما بهم سر بزن

ghazal
ساعت15:46---17 بهمن 1394
وااای عالی بود

***mandana***
ساعت21:52---10 بهمن 1394
سلامممممم وبلاگت خیلی قشنگه.موفق باشی ب منم سر بزنhttp://boghzsara.loxblog.com/images/smilies/smile%20(2 7).gif

dokhi ro mokhi
ساعت18:41---2 بهمن 1394
وبلاااااااااااااگت معرکست..موفق باشی
پاسخ:ممنون مرسی همچنین عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در شنبه 26 دی 1394 ساعت 16:29 توسط ɱЯ♥ǞκǞɱ :


Design By : Bia2skin.ir