خودکشی...
O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
me & you

خودکشی...

#+گفت : قرص برنج؟
#-گفتم : نه...
#+گفت : سيانور؟
#-گفتم : گرونه...
#+گفت : ديازپام؟
#-گفتم : احتمال برگشت داره...
#+گفت : سياني پتاسيم؟
#-گفتم : دردسر خريدن داره...
#+گفت : سقوط از بلندي؟
#-گفتم : احتمال زنده موندن و قطع نخاع داره..
#+گفت : تيغ؟
#-گفتم : باز احتمال زنده موندن و بدنامي داره...
#+گفت : صبر كن!؟
#-گفتم : چرا؟!
#+گفت : خاطره ها،کار خودشونو میکنن.



نظرات شما عزیزان:

نوازش
ساعت15:07---4 اسفند 1394
واقعا که خاطره ها کار خودشون رو خوب بلدن بکنن
پاسخ:are sahih


2r3aam
ساعت20:44---6 دی 1394


mehrave
ساعت11:53---23 آذر 1394
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک
ساعت11:49---23 آذر 1394
اگه واقعا دوست داری سایتتو عده زیادی ببینن باید راههای جدیدی را امتحان کنی. من کمکت می کنم http://megalink.ir/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در شنبه 21 آذر 1394 ساعت 16:46 توسط ɱЯ♥ǞκǞɱ :


Design By : Bia2skin.ir